Naczyniaki.pl - forum poświęcone naczyniakom Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  •   Album  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
25.04.2016
Autor Wiadomość
MajaPiasecka7 
Zaufani początkujący


Wiek: 21
Dołączyła: 08 Maj 2017
Posty: 1
Skąd: Żabno
Wysłany: 2017-05-08, 16:25   25.04.2016

Przepraszam, że Was zawiodę, jeśli dotarliście tu skuszeni gorącą sensacją. Tak się składa, że mam też blog kulinarny i ze 3 lata temu brałam udział w akcji Share Week ze swoim kulinarnym blogiem i mimo że ma sporą oglądalność (wtedy już koło 100 tys uu miesięcznie) to jakoś niewiele osób z kulinarnej blogosfery podchwyciło pomysł po tym, jak zobaczyło wpis u mnie.\n\nGdybym miał odpowiedzieć Agnieszce jednym zdaniem, byłoby to: prawie zawsze lepiej mieć 1 blog niż kilka, z wyjątkiem sytuacji, gdy tematyka tego jednego bloga miałaby być zbyt szeroka. Po pierwsze - tekst ekspercki powinien być napisany z myślą konkretnym, wcześniej wybranym portalu (nie może być dodatkowo publikowany w żadnym innym miejscu). Po przerwie na lunch, jako kolejny wykład merytoryczny zaprezentowany został temat wentylacji pożarowej w tunelu drogowym Laliki przygotowany przez wykładowcę Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Taka fraza jest mniej popularna, ale wpisujący ją na pewno chętnie przeczytają artykuł i być może od razu skontaktują się z firmą. U młodych sportowców zapotrzebowanie na białko wynosi około sixteen-17,5% zapotrzebowania na energię.\n\nW typologii zastosowanej w bazie POL-index pojawiają się jednak „pułapki”, jedną z nich jest artykuł recenzyjny, który stanowi typ artykułu naukowego, a może być (przez redakcje) interpretowany jako recenzja książki naukowej, która nie jest artykułem naukowym sensu stricto.\n\nDzięki temu zyskujemy pewność, że nasz artykuł zostanie odebrany przez przedstawicieli różnych krajów. Jedną z trudniejszych, rzeczy do zrobienia, jest zgromadzenie na swoim blogu zaangażowanego audytorium Takiego które regularnie odwiedza Twojego bloga, czyta treści, komentuje, udostępnia. Staraj się więc, aby twój weblog tematyczny miał jak najwięcej linków z innych stron.Będąc przy temacie linków należy wspomnieć, że hyperlink linkowi nie równy. A Kwestia Smaku tremendous weblog, tylko zauważ, że Share Week (jak sam Andrzej pisze na początku) kieruje się trochę innymi wytycznymi.\n\nPierwsze z nich to pobranie odpowiedniego wpisu z obszernej bazy danych, a drugie to zgłoszenie zapotrzebowania na artykuł ekspercki określonej tematyce. Jeżeli to dziennikarz WhitePress przygotowuje tekst, gotowy artykuł podlega weryfikacji przez reklamodawcę. Decydując się na wpis gościnny ustalasz warunki publikacji, jeśli nie pytasz drugiej strony kluczowe rzeczy, nie oczekuj że każdy domyślnie poinformuje Cię pewnych kruczkach. Pisanie na blogu kotach propozycji wpisu kartach kredytowych nie jest najlepszym pomysłem. Wystarczy bowiem określić tematykę portali, wymagania w stosunku do nich i po prostu przesłać nasz artykuł.\n\nPamiętaj, że tekst ekspercki jest nie tylko Twoją wizytówką, ale też wizytówką firmy, która się pod nim podpisuje. Najprościej możesz to zrobić poprzez przeglądanie ostatnich wpisów na blogu i sprawdzenie, czy znajdują się wśród nich inni autorzy niż właściciel bloga.\n\nJeżeli myślisz tym, aby stworzyć artykuł ekspercki, możesz liczyć się z naprawdę wieloma korzyściami. Weblog pomoże Ci zbudować autorytet eksperta i pokazać się jako ekspert w danej dziedzinie. Mocne seo - regularnie publikując treści eksperckie na blogu, z uwzględnieniem długiego ogona, masz wiele większą szansę na pojawienie się w wysokich wynikach wyszukiwań i to na wiele różnych fraz. Jeżeli wpis na mieć charakter artykułu sponsorowanego, sam wybierasz portal, gdzie chcesz opublikować tekst. Piękny w swojej surowości weblog stworzony dla , idealnie wkomponowuje się w styl i charakter branży. Tak jak juz ktos wyzej powiedzial - lepiej, zeby wpisy na blogu na stronie glownej pojawialy sie w skrotach. Blog swoim wyglądem nawiązuje do kolorów i stylistyki strony sklepu internetowego.\n\nWarto dodać, że nawet osoby, które są zorientowane w branży wolą czytać artykuły pisane z polotem niż suche, naukowe wywody. Po drugie artykuły można zaopatrzyć w link kierujący do strony marki, bloga lub innego artykułu, gdzie użytkownik znajdzie rozwinięcie i więcej szczegółowych, specjalistycznych informacji na tematy poruszone w artykule. Proszę oto moja strona, zapraszam stylitrendy.pl
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Tech support Blogowanie z muzą

fc.pl | Profesjonalny WebHosting dla Ciebie po najniższych cenach w kraju