Naczyniaki.pl - forum poświęcone naczyniakom Strona Główna Naczyniaki.pl - forum poświęcone naczyniakom


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
REGULAMIN FORUM NACZYNIAKI.PL
Autor Wiadomość
karolinaklara 
Administrator
admin Justyna


Wiek: 41
Dołączyła: 03 Kwi 2007
Posty: 310
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2007-04-22, 22:21   REGULAMIN FORUM NACZYNIAKI.PL

1. Forum Naczyniaki jest własnością prywatną prowadzoną i utrzymywaną przez osoby prywatne.

2. Forum jest w chwili obecnej działalnością typu non profit, tak więc nie uzyskuje żadnych korzyści materialnych z tytułu zawartych na nim informacji.

3. Forum dyskusyjne służy wymianie poglądów i opinii wszystkich Członków forum

4. Za treść publikowanych na forum informacji odpowiadają tworzący je użytkownicy - założyciele forum nie odpowiadają za wszelkie szkody spowodowane treścią postów w szczególności naruszających prawa autorskie osób trzecich oraz prawa pokrewne. Na życzenie poszkodowanych wskazane informacje mogą zostać usunięte.

5. Rejestrujący się użytkownik zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby działalności forum (o ile takie dane zamieścił w swoim profilu) zgodnie Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883). Sugerujemy - podczas rejestracji lepiej nie podawać niektórych informacji personalnych, niż je podawać błędnie.
Informacje te nie będą podawane żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.


6. Rejestrujący się użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204)

7. Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, że oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym forum

6. Administracja forum składa się z założycieli (administratorów) oraz moderatorów wybranych części forum wybranych przez założycieli spośród ochotników. Moderatorem wybranej części forum może zostać każdy ochotnik, który zostanie zaakceptowany przez założycieli. Podstawowe kryteria wyboru moderatora to jego aktywność na forum, sumienność oraz obiektywizm. Moderatorzy mogą także zostać odwołani ze swoich funkcji o ile zdaniem założycieli forum nie wypełniają odpowiednio swoich zadań. Decyzje moderatorów mogą być zaskarżone do założycieli forum. Decyzje założycieli forum są arbitralne i nie podlegają dalszej dyskusji.

7. Jako użytkownik zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem.
Naruszanie powyższych zasad i publikowanie tzw. informacji niechcianych zostanie uznane jako rażące naruszenie netykiety i w zależności od nasilenia ukarane w następujący sposób:
- usunięcie niechcianej informacji
- ostrzeżenie dla użytkownika
- usunięcie i/lub blokada użytkownika
- poinformowanie odpowiedniej jednostki zajmującej się nadużyciami sieciowymi (ABUSE), pod którą podlega użytkownik

8. Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów poszczególnych działów lub, jeśli nie ma takowych administratorów.
9. Forum NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów (choć nie jest to obligatoryjne).
10. Autorzy postów godzą się, że treść ich wpisów może zostać w części lub w całości użyta na stronie głównej w celach informacyjnych.
.
11. Osoby nagminnie zakładające tematy czy piszące posty które kolidują z celem forum będą wyłączane z udziału w nim.
12. Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.

13. Założyciele forum zastrzegają sobie prawu do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie bez wcześniejszego powiadamiania użytkowników. Treść regulaminu w swojej aktualnej formie jest opublikowana zawsze w pierwszym wątku tematycznym forum Naczyniaki.pl



. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI

Przed wysłaniem postu zapytania proszę o sprawdzenie czy owe pytanie nie zostało już postawione przez kogoś innego.
Do sprawdzania służy opcja Szukaj (na górze strony z prawej strony).
1. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
2. W większości działów, wysyłanie wiadomości dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ją edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
4. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
5. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. To jest robota dla moderatora, który odpowiednio zajmie się postem.
6. Wszelka publikacja linków na Forum, wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linka.
7. Post piszemy małymi literami, zwracamy uwagę na znaki przystankowe, pisanie z dużymi literami, pogrubianie, kolorowanie, zwiększanie czcionki oznacza ze "coś" w swojej wypowiedzi chcesz podkreślić na coś zwracasz uwagę.
8. Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
9. Floodowanie, spamowanie poprzez reklamowanie swoich stron nie związanych z tematyką forum, stron pornograficznych, a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione i może stać się podstawa do zablokowania dostępu do naszego forum.
10. Na forum niezbyt stosowne wyrażenia będą cenzurowane
11. Proszę umieszczać posty we właściwych działach, w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte.
12. Tematy topików powinny być układane jasno i zrozumiale; posty, które są ułożone nieprawidłowo, np. "Pomocy", „Mam problem’’ etc., będą kasowane przez moderatora ew. temat będzie zmieniany na bardziej pasujący do treści, ale to zależy od dobrej woli moderatora. Z każdej nazwy tematu ma wynikać, czego dany wątek dotyczy.
13. Post = wypowiedź. Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "Ja tez chce", "Podeślij także mnie", "heh dobre" itp. Jeżeli chcesz przesłać dla autora prośbę, pochwałę to użyj "Prywatna Wiadomość - PW. Dbamy o poziom dyskusji i tego typu wiadomości będę bezwzględnie i bez uprzedzenia usuwane.
14. Nie zadawaj pytań, na które padła już odpowiedz; przeglądaj watki toczonych rozmów w obrębie danej grupy tematycznej.
15. Pomagamy na forum i jednocześnie rozpoczynamy odpowiednie wątki.
16. Posty powinny dotyczyć treści toczącej się dyskusji. Wiadomości, które nie są związane z tematem zostają automatycznie usunięte przez moderatora.
17. Nowo rozpoczęta wiadomość musi determinować do dyskusji. Oznacza to, że rozpoczynany wątek powinien nie tylko być zgodny z w/w zasadami, ale także zawierać krótkie wprowadzenie do zagadnienia, opinię piszącego, a dopiero potem ew. pytanie. Jedynym miejscem na forum gdzie dopuszczalne jest samo pytanie jest dział "Pomoc".
18. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników. Nie zmienia to jednak faktu, że wszelkie wiadomości powinny być zgodne z obowiązującym prawem.


KORZYSTANIE Z ALBUMU

Rejestrując się na forum naczyniaki .pl, użytkownik nie uzyskuje automatycznie uprawnień do korzystania z albumu ze zdjęciami. Aby uzyskać te uprawnienia, należy wysłać na adres administratora (karolinaklara@gazeta.pl) maila ze zdjęciem naczyniaka i krótkim opisem. Po zaakceptowaniu przez administratora, użytkownik otrzyma uprawnienia oraz własny katalog w albumie.


Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem dzisiejszym tj. 22 kwietnia 2007r. Informacje użytkowników zamieszczone przed tą datą, a naruszające niniejszy regulamin będą systematycznie usuwane bez żadnych konsekwencji opisanych w w/w punktach.

Jeśli nie zgadzasz się z w/w regulaminem wyślij prywatną wiadomość do któregoś z administratorów forum Naczyniaki.pl z prośbą o usunięcie swojego konta.
 
 
     
karolinaklara 
Administrator
admin Justyna


Wiek: 41
Dołączyła: 03 Kwi 2007
Posty: 310
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2007-10-23, 23:09   ZMIANA ADRESU DO KONTAKTU Z ADMINEM

W związku ze zbyt częstą awaryjnością konta na gazeta pl(karolinaklara@gazeta.pl), podaję nowy adres do kontaktowania się ze mną.

OTO ON:

karolinaklaras@gmail.com


PROSZĘ O PRZESYŁANIE MI ZDJĘĆ POD WSKAZANY ADRES.

POZDRAWIAM J
_________________
_________________________________
chwalę ale jak trzeba ganię, taka rola administratora
 
 
     
p123
Zaufani początkujący


Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-05-31, 15:14   

Dzień dobry
Chcę wysłać zdjęcia syna 5,5 letniego z naczyniakiem płaskim, aby póżniej przesłać do p. Wyrzykowskiego
 
     
p123
Zaufani początkujący


Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-05-31, 15:22   

NIe wiem jak to zrobić żeby zdjęcie znalazlo w albumie,

Dziękuje p123
 
     
p123
Zaufani początkujący


Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 6
Wysłany: 2017-06-01, 10:23   

Dzień dobry !
Czekam z niecierpliwość na akceptacje zdjęć
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10